Avaleht YesCredit.

Kuidas Ettevõtet YesCredit Hinnata?

Finants probleemide korral tuleks esmalt kärpida erinevaid luksuskaupade ja teenuste tarbimist. Muu hulgas ollakse kiirlaenu väljastamisel paindlikumad ka nende tarbijate suhtes, kelle varasem maksekäitumine pole olnud korrektne ehk kel esineb või on minevikus esinenud üksikuid maksehäireid. Kuna selliste tarbijate puhul on praktiliselt ainsaks lootuseks laenu saada kiirlaenu võtmine, siis on teenus oma algusaegadest saati peamiselt just sellise profiiliga tarbijate seas populaarsust kogunud.

Viimastel aastatel on populaarsust kogunud uus kiirlaenu alamliik – krediidikonto. Teenuse põhimõte seisneb selles, et laenuandja väljastab tarbijaga seotud kontole kindla limiidi piirväärtuses summa, mida ta vastavalt vajadusele kasutama saab hakata. Krediidikonto puhul maksustatakse intressiga ainult see osa rahasummast, mida tarbija on reaalselt kasutusse võtnud. Teatud mõttes võib krediidikonto omamist käsitleda kui olemasolevat rahatagavara, kuna põhineb teadmisel, et väljastatud limiidi ulatuses on võimalik raha kasutada, kui selleks peaks vajadus tekkima.

Samas raha kasutamise kohustust ning lisakulusid pelgalt krediidikonto omamisega ei kaasne. Paljude tarbijate jaoks tagab selle teenuse kasutamine majandusliku kindlustunde ootamatute rahaliste väljaminekute päevakorda kerkimisel ning peamiselt just sellest asjaolust tingitult on teenuse populaarsus erineva profiiliga tarbijate seas järjest kasvamas. Kiirlaenudele kohaldatavad laenu tagasimakseperioodid määratakse enamasti lühemateks ajavahemikeks, varieerudes keskmiselt pikkusega kuud.

See tähendab, et konkreetne laenutoode ei ole üldjuhul mõeldud pikaajalise finantseerimisteenusena kasutamiseks, kuna laenuandja eeldab, et saab laenuraha tarbija käest võrdlemisi kiirelt tagasi. Üks põhjus taolisele harjumuspärasele olukorrale võib olla asjaolu, et kiirlaenude tagasimakses sisalduvad intressimaksed on reeglina tarbimislaenudega võrreldes kohati kordades kõrgemad. Kõrge intressimäär ning lühike tagasimakseperiood annab laenu väljastavatele ettevõtetele võimaluse teenitud tulu uuesti ringlusesse lasta, et kiirlaenude katkematu ahel jätkusuutlikuna hoida.

Lisaks peab laenutaotleja elama alaliselt Eestis või omama Eesti elamisluba.

Tegelikkuses on Credit24 taga tuntud ja usaldusväärse laenupartner nii Baltikumis, sh ka Eestis, kui Soomes. Credit24 on finantsiline taustajõud, mis aitab rahaasjad paindlikult. Bigbank on Eestis 90ndate alguses asutatud pank, mis on eelkõige keskendunud tarbimislaenudele ja tähtajalistele hoiustele. Bigbank tegutseb rahvusvaheliselt ja pöörab suurt rõhku turvalisusele, kliendikogemusele ja personaalsele lähenemisele. Lisaks peab laenutaotleja elama alaliselt Eestis või omama Eesti elamisluba. Sageli pole kiirlaenude intressimäärad eriti madalad.

Soovitame sul laenutingimusi hoolikalt kaaluda, et vältida hilinemisi tagasimaksmisel või suurt juurdehindlust. Avaleht YesCredit. Kuidas ettevõtet YesCredit hinnata? Külasta veebilehte. Uue kliendi teenuse kasutustingimused. Teave laenupakkuja kohta Arvustused 2 Ettevõtte profiil Kättesaamise viisid Kontakteave.

Muutuva intressimääraga finantseerimise korral võib intressimäär muutuda, põhinedes baasmääral või mõnel muul indeksil. Kuna intressimäär võib liikuda üles, võib teie igakuine laenu tagasimakse samuti suureneda. Tarbijakaitseamet on selgitanud, et EL siseselt saavad järelevalveasutused koostööd teha ning tarbijal on võimalus abi saada Euroopa tarbijakaitsevõrgustiku European Consumer Centres Network ECCvõrgustik kaudu, ent kolmandates riikides asuva kaupleja suhtes ei saa Tarbijakaitseamet aidata.

Lisaks tarbijaõiguste kaitsmisele on amet pööranud tarbijate tähelepanu asjaolule, et EL väliselt kauplejalt tellides ei pruugi kauba tootmisel kohaldatud Euroopa Liidus kehtestatud regulatsioone konkreetsele tooterühmale ehk toodete kvaliteet ja ohutus ei pruugi olla tõendatud. Samuti on Tarbijakaitseamet osutanud, et arvestada tasub kindlasti ka sellega, et kolmandatest riikidest tellitavad kaubad vastaksid Euroopa Liidus kehtivatele kaupade märgistamise nõuetele, vastasel juhul võib juhtuda, et kaup kuulub tollis kinnipidamisele ja hiljem hävitamisele.

Tihti on tarbijatel mureks see, et kaup on olnud kehva kvaliteediga, võltsitud või saabunud üldse vale kaup. Seejuures võib olla probleemiks ka see, et näiliselt on olnud tegu EL liikmesriigi e-kauplusega, aga tegelikult saabus pakk hoopis otse Hiinast. Näiteks ühel Eesti tarbijal juhtus aga selline lugu, et ta ostis Suurbritannia veebipoest Ralph Laureni kaubamärgi ketsid, ent saabusid hoopis Adidase jalatsid.

Tarbija pöördus kaupleja poole sooviga lepingust taganeda ja makstud raha tagasi saada. Kaupleja proovis korduvalt tarbijat veenda, et need Adidase ketsid ongi paremad ja tarbija võiks need ikkagi endale jätta ning kaupleja pakub edasistelt ostudelt ka allahindlust. Tarbija omakorda oli veendunud et tegemist ei ole ka Adidase originaaltoodetega, sest kvaliteet oli äärmiselt halb ning tooted saabusid talle otse Hiinast.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *